De mogelijkheden van een flowbot in architectuur en design
Een flowbot biedt jouw websitebezoekers de mogelijkheid om websitebezoekers snel een antwoord te geven op hun vragen of een offerteaanvraag te doen. Hiermee kun je jouw websitebezoekers snel verder helpen in het verkrijgen van het antwoord waar zij naar op zoek zijn. De flowbot functioneert als het ware als een keuzemenu waar websitebezoekers door kunnen klikken op de informatie of vragen die voor hen van toepassing zijn om zo bij het juiste antwoord of pagina uit te komen die hen helpt de taak uit te voeren waar ze voor op de website kwamen. Mochten websitebezoekers niet kunnen vinden wat zij zoeken, is het ook mogelijk om ze te verbinden met een medewerker om hun vraag alsnog te stellen.
Waarom een flowbot binnen deze branche handig kan zijn.
Dit geldt dus ook voor organisaties die actief zijn in de architectuur- en designbranche. Wanneer klanten geïnteresseerd in producten of diensten van jouw organisatie, kan een flowbot hen bijvoorbeeld helpen in het opstellen van een offerte om vervolgens dit verzoek naar jou door te sturen zodat jij salesgericht de klant kan benaderen. Maar ook biedt het de mogelijkheid om te functioneren als FAQ, waarbij de meest gestelde vragen met bijbehorende antwoorden direct zichtbaar zijn om klanten te helpen.
Het implementeren en uitbesteden van jouw flowbot.
Chatkracht biedt diverse mogelijkheden om snel en eenvoudig een complete flowbot in elkaar te zetten en voortdurend te optimaliseren. Wij baseren de structuur en inhoud van de flowbot op jouw website en jouw wensen. Tijdens het bouwen wordt deze voortdurend getest om te garanderen dat deze optimaal functioneert. Daarbij is het mogelijk om deze flowbot ook te koppelen aan medewerker van jouw organisatie of Chatkracht, zodat je jouw websitebezoekers altijd kunt helpen wanneer de flowbot het antwoord op hun vraag niet biedt.